torsdag 29 december 2011

Våga sikta högt 2012

Snart är det ett nytt år - 2012, det är ett speciellt år enligt Astrologerna och Mayakalendern. Ett år med många möjligheter och omvälvande händelser...

Jag har gjort en Skaparbok med en Drömkarta inför 2012, och en karta med mina "Highest Visions", det låter fint :-) Jag skriver och klistrar in bilder. Många resebilder, två resor är hittills planerade 2012. Där finns oxå andra roligheter, tex att jag börjar en utbildning i mars i Malmö.




Igår var vi i Malmö på Aqvakul, det var verkligen kul med rutschikanor och bubbelbad. Vi tittade sen på det Snurrade Tornet, och Hampus åt Croaissanter (eller hur man nu stavar det). Och plötsligt trillade en känsla över mig att jag kommer klara av att resa ut i världen med min lilla sötisprins, jag orkar det för han är så mkt lugnare och klokare nu.

Vad drömmer du om ? Vilka är dina "Highest Visions"? Vad gör dig lycklig?

För mig är Turning Torso en symbol för att allt är möjligt. För hur lyckades de få igenom idén att bygga detta spektaktulära hus i den fd tråkiga staden Malmö som nu känns så mycket mer spännande?

Gott Nytt Magiskt År

Våga sikta högt 


Detta skriver jag lika mycket till mig själv... Våga sikta högt!!!

Inga kommentarer: