måndag 2 januari 2012

Harry Potter & allt är möjligt

Vi lyssnar på Harry Potter-musik efter att Hampus kompis har sett filmen och berättat för Hampus, och igår lekte de att de var Harry och hans kompisar. Dax för att titta på filmerna med min son. Mmmmm. Jag minns den första filmen, den såg vi i Melbourne eller Sydney. När jag hör musiken drabbas jag av en "allt-är-möjligt-känsla", och en jorden-runt-längtan (som kommer varje vinter, starkare för varje år...)


Är allt möjligt? Eller har allt sin tid? Jag tror inte Hampus skulle njuta av att resa långt, han nöjer sig med Skidresa och Spanienresa. Men han kommer bli äldre, och då minnsann :-)

Allt blir mer möjligt om man kartlägger vad det är man drömmer om, min fina vän Camilla har gjort en superbra Visionsmall som man kan få på hennes hemsida i ett nyhetsbrev www.camillaakesson.se

Inga kommentarer: