tisdag 2 augusti 2011

TACK !

Tack alla kära bloggläsare för att ni tittar in här på denna blogg. Fram till maj brukade det vara ca 350 besökare per månad, men sen juni har det accelererat och blev 1300 läsare under juli, med 78 st läsare som dags-topp. Det är kul är så många fler har hittat hit !

Vaknade halv sex i morse, efter att ha somnat med Hampus igår kväll. Ska göra morgon-Yoga nu, som jag ambitiöst gör nästan varje morgon, inte så mycket, men ändå lite ;-) Mjukar upp kroppen och får ett tydligare fokus inför dagen, blir klarare och mer öppen inför allt som väntar.

Sen simskola för H, förhoppningsvis stranden i eftermiddag. Jobbade lite igår och ska jobba på torsdag och fredag, ser lustigt framemot det. Inklusive Nia-klass kl 18 på torsdag, välkomna!

2:a augusti, sommarens slutspurt börjar. Är du nöjd med din sommar? Har du fått det du önskat? Har du gjort det du velat och drömt om? Har du fått och gett den kärlek du behöver?

Hm jag tänker, min sommar har varit sköööön, med lite skavsår. Lite oro inför min arbetsförändring, och jag trivs inte 100 % i bostadsrätt trots att vi har en liten trädgård och park utanför dörren, och bara 300 meter till havet. Lyx. Men lägenhet är inte min grej har jag insett efter 10 månader här. Annars har sommaren varit fin fin hittills. Med kärlek... och verkliga överraskningar!

Så jag önskar mig ett hus, en utlandsresa och några hemlisar!!! Vad önskar du dig?

Önskar dig en skön dag!!!

Inga kommentarer: