tisdag 11 januari 2011

Nia på Kärleksblomsvägen

Under isen och snön, djupt nere i jorden börjar det nya livet gro. Idag tänkte jag på våren, och den finns redan någonstans, men än så svag. Allt börjar på nytt...

Nia startar på torsdag 13/1 kl 18, med tema Vakna till liv. På Helsingborg Wellness.

Jag längtar tillbaka till att leda Nia efter juluppehållet! Nia ger så mycket livskraft, alstrar den energi och kraft som vi bär på. Kroppen och själens potential. Vår unikhet.

På torsdag kommer vi fokusera på att väcka kroppen mer till liv, väcka drömmar och behov, lyssna och ge för att njuta mer! Nia väcker kroppens inre flöden, Nia för samman kropp och själ, tankar och känslor till en helhet.

I nästa vecka har vi Öppet hus på Helsingborg Wellness d 19/1 och 22/1, med gratis prova på - Tibetansk meditataion, Nia, Bollywood dans, Pilates, Frigörande dans, Medicinsk Yoga etc. Titta mer på http://www.helsingborgwellness.se/ Varmt varmt välkomna!

Idag trillade en vacker tanke över mig (jag som är "singelmamma"). Kärleken är som en blomma, det börjar med ett frö som gror, sen sakta vecklas bladen ut och blomman är så självklar att jag inte kan undgå den... Allt kommer som man önskar, det tar bara lite tid ibland. Och det gäller att njuta på vägen. På Kärleksblomsvägen ;-)

Inga kommentarer: