onsdag 8 december 2010

Kreativa onsdag

Onsdagar har jag döpt till "Kreativa onsdag", då har jag inga patienter och Hampus är på dagis i några timmar. Men idag har jag varit okreativ, fastnade i kön till att få en simskoleplats till Hampus efter jul, hittade inte Nia-dvd:n som jag skulle öva, sen vet jag inte vad som hände, jag bara sjönk ner i tidningar...

Bara vara, så viktigt ibland. På vintern går allt mer långsamt, i naturen finns en stillhet, och vi behöver stilla oss ibland för att hitta energin i stillheten, och allt laddas om. Med fria andetag.

Björnen går i ide, idag har jag haft en ide-dag. Laddat om. Så som man gör när man är sjuk, men jag är nästan aldrig sjuk.

Jag längtar efter mer Raw food julgodis, vi gjorde det i helgen och förra onsdagen när vi hade Glöggmingel på Hbg Wellness. Mums! Mer nyttigheter och mer njutning. Längtar oxå till jullovet, och att ta det ännu mer luuuuuuugnt.

Min kreativa onsdag blev okreativ, förutom att jag kom på utformningen av en ny Nia-Naprapat-flyer. Vid frukostbordet ;-)

Inga kommentarer: