torsdag 19 augusti 2010

De vildaste drömmarna

Ikväll trillade de över mig, galna drömmar, med en känsla att jag vill så mycket mer med mitt liv, som att hoppa ner mitt i det roliga! Jag har varit så engagerad i att köpa en bostadsrätt den senaste tiden, titta på olika objekt, förhandla pris, bank-kontakt osv. Men nu är allt klart.  Aooouh...

Och en ny längtan kommer fram, som att åka rutschikana, ett glädjesug, jag vill bla ut och resa....

Men snart flyttar vi, jag får börja fokusera mer på det roliga här hemma, hoppa mer jämfota och dansa. Jag ledde Nia ikväll på Helsingborg Wellness med havsutsikt, det var underbart kul!!!

Vad är det galna och roliga i ditt liv??? Läs gärna på min vännina Annes blogg om att "vibba" på sina drömmar, dvs föreställa sig att man redan är där http://www.gudinnerummet.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anne Solveig sa...

Åh vad fin din blogg är nu Erika..känns jättefräsch och ditt nya härliga liv.. kääännns... Låter ju underbart bara med din lokal med havsutsikt.. den har du vibbat fram fint... vad kul att du tipsade om Gudinnerummmet.. Jag gillar ditt uttryck: att "vibba" .... Nu ska jag lägga mig och vibba på alt underbart som redan finns och allt underbart som jag välkomnar in...med tända ljus uppe i den lilla stugan på backen...kram

Erika sa...

Tack fina Anne i klubben för inbördes beundran & uppskattning, vi behöver det! Tillsammans förändrar vi världen, känner så nu;-)